چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد
عجب شیر ما - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برای کمک به مرکز خیریه نجات 200 میلیون تومان به صورت لایحه در شورای شهر مطرح و تصویب شد و برای بودجه سال آتی نیز یک میلیارد تومان برای مبارزه با مواد مخدر از سوی شهرداری تبریز اختصاص می‌یابد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، شهرام دبیری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اقدامات انجام یافته توسط شورای همیاری شهرداری تبریز قابل توجه است، اظهار داشت: تاکنون دو میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی عنوان کرد: مرکز نگهداری بانوان در «بیلانکو» ایجاد شده و فعالیت به عنوان «شیلتر» چندان مناسب نیست و بهتر است که مرکز مانند ماده 16 برای بانوان نیز در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: برای کمک به مرکز خیریه نجات 200 میلیون تومان به صورت لایحه در شورای شهر مطرح شد و تصویب شد و برای بودجه سال آتی نیز یک میلیارد تومان برای مبارزه با مواد مخدر از سوی شهرداری تبریز اختصاص می‌یابد.

این مسئول تأکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری تبریز آماده است تا پیشنهادهای فرهنگی در زمینه مقابله با مواد مخدر را بررسی کرده و حمایت لازم را انجام دهد.

علیرضا رحیمی مدیرکل مرکز سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت مرکز نگهداری مردان  و زنان معتاد در تبریز گفت: مراکزی در سطح شهر تبریز فعال هستند و یک مجتمع دیگر نیز در حال بررسی است.

وی ادامه داد: تشکیل بازارچه‌های خیریه برای فروش مواد تولیدی توسط معتادان و خانواده‌های آنان صورت می‌گیرد و در 17 مرکز خانه سلامت شهرداری تبریز برنامه‌هایی را در حال انجام داریم.

مدیرکل مرکز سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در بودجه سال آتی بودجه پیشگیری از جرم و موادمخدر افزایش می‌یابد و برنامه‌های محله محور را دنبال می‌کنیم.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: