جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
ایوب بهتاج:
عجب شیر ما - مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درخصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال حساس پیش از المپیک و کسب سهمیه همه باید اجازه بدهیم تمرکز اصلی دکتر سلطانی فر روی موارد اصلی ورزش کشور باشد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، ایوب بهتاج در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: این حق طبیعی نمایندگان مجلس است که هروقت صلاح دیدند سوالاتی را از هر وزیری بپرسند یا استیضاحش کنند اما ایکاش این سوالات به وزیر مورد نظر ربط داشته باشد و در حیطه مسئولیت او باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ادامه داد: بسیاری از مواردی که در خصوص دکتر سلطانی فر مطرح شد به فدراسیون های ورزشی و حتی سایر دستگاه ها مرتبط است. در سال حساس پیش از المپیک ای کاش اجازه بدهیم تمرکز وزیر ورزش و جوانان روی موارد دیگر باشد و به جای اعمال فشار دور یک میز بنشینیم و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: قطعا هدف همه مسئولین مملکت مشترک و در راستای اعتلای نظام است و نباید اجازه بدهیم دشمنان کشورمان شاد شوند و سوء استفاده کنند. خیلی از موارد و مشکلات مطروحه مثل تامین امنیت ورزشگاه ها، شرط بندی های کلان روی نتایج مسابقات و شناسایی عاملین فتنه در ورزشگاه ها اصلا مسائل فرادستگاهی است و به وزارت ورزش و جوانان مربوط نمی شود. حتی برگزاری سالم مسابقات فوتبال و وضعیت سرمربی تیم ملی هم به فدراسیون فوتبال مربوط می شود و وزارت ورزش و جوانان فقط نقش نظارتی دارد.

بهتاج در پایان تاکید کرد: در بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شود هم ادارات کل ورزش و جوانان بخشی از مسئولیت های برگزاری مسابقات را به عهده دارند و بسیاری از موارد در اختیار نیروهای انتظامی، یگان ویژه و استانداری است که موارد در حیطه کاری خود را مدیریت می کنند. بنابراین به نظر می رسد همفکری و تعامل با دور یک میز نشستن راه حل بسیار بهتری برای حل مشکلات پیرامون ورزش به نسبت استیضاح باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: