شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
عجب شیر ما - مدیرکل اجتماعی و سلامت وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی گفت: توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در کشور ضروری بوده و باید راهکارهای این بخش تدوین و اجرایی شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، محمدمهدی گلمکانی در نخستین همایش مجمع خیران سلامت در این شهرستان، اظهار داشت:مجمع خیران توسعه بخش‌های بهداشتی و درمانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کشور ضروری بوده و باید راهکارهای مناسبی در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی در این حوزه انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به ارتقای شاخص‌های بهداشتی با استفاده از ظرفیت‌های مهم مردمی تصریح کرد: ارتقایشاخص‌های بهداشتی و درمانی با استفاده از ظرفیت سازمان‌هایمردم نهاد و خیران بخش سلامت میسر می‌شود و باید برنامه‌های جدید توسط وزارت بهداشت و درمان کشور تدوین و اجرایی شود.

مدیرکل اجتماعی و سلامت وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی اظهار کرد: ارتقای شاخص و کیفیت درمانی در کشور نیازمند مشارکت فعال همه دستگاه‌های اجرایی است و خیران و آحاد مردم جامعه تا کنون این وزارتخانه را یاری کرده‌اند.

گلمکانی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان برای توسعه و ارتقای بخش سلامت جامعه به ارائه راهکارها و برنامه ریزی‌های مدون در این بخش اقدام کنند.

وی افزود: اولویت‌بندی و جذب خیران سلامت برای توسعه این بخش از مهم‌ترین رویکردهای مجمع خیران سلامت است.

مدیرکل اجتماعی و سلامت وزارت بهداشت و درمان هم‌چنین با اشاره به مشارکت فعال خیران در این شهرستان نیز گفت: خیران حوزه سلامت مشارکت فعالی در افزایش کیفیت خدمات درمانی در مراغه و کشور دارند و ضروری است زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر خیران در کشور تأمین شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: